Isnin, 20 September 2010

Abang doakan awak.....

Salam... what's up bro!!
esok tanggal 21/09/2010...
maka termaktublah dlm jadual lembaga pelajaran...
yang bdak2 darjah 6 akan duduki exam UPSR...

Maka adalah seorg insan...
yang baru myambut ulang tahun kelahirannye..
pd 13 / 09 / 2010...
y mane beliau juge baru meraikn adilfitri pd 10/09/2010...
y bernama Faten Noorzafarina...
yang lahir pd tahun 1998...

nia lah bdak y bernama Faten tu... aik da berjaya kaa??
n macm knal bgnan kat blakang tuh?? kukuku....

Jd bile ditolak bahagi... darab n kuasa 44...
maka bdak Faten nie berumur 12 thn 7 hari lah pd hari nie...
dan pd umur 12 thn 8 hari... die akn prekse UPSR...
maka dgn nie... aku nk wish Gud Luck r kpd beliau....

Sbb name die... bte Mohd Salihuddin...
yg mane name bpak die....
same ng name bpak aku...
otomatiknye... die adelah adik aku...
aku plak abg kandung die...
xde abg2 agkat nie... aku da gmuk....
xlarat nk d agkat....

Jadi... to my sweety little sister...
Gud Luck on ur exam tomorrow...
just do ur best... n whatever the result later on...
just lets God determine it...
just tawakal to Allah....



N important thing is...
dun copy from ur frenz....
whatever ur answer would be...
just confident in urself....
God always be with u....

n to all 'adik2' who will sit for UPSR...
Gud Luck on ur exam tomorrow...
There is no gain without pain....
All the best....

---------------------------------------------------------------
Just nk citer sket....
adik bongsu aku nie....
mmg rapat r ng aku....
y slalu aku tgk....
kalau die p mane2 ng abg die...
mesti die biase2 je...
tp ble kuar je ng aku....
bykla bnd y die mtak....
hikhik... sory abg lang.. abg teh n daus...

Pastu...
dulu mak aku nk ltak name die Faten Farhana...
tp sbb ade FARHAN...
n mase tu plak... aku nie nakal+degil+jahat giler....
maka xjdla name die....
ltak je Noorzafarina...
skali bapak aku nk ltak Faten kat dpan...

5a... InsyaAllah....

Ok...
to Faten...
be the best.. beat the rest....
pray to God a lot...
n ask His blessing n ummi's n abah's blessing as well...
Gud Luck n all the best in ur exam tomorrow...
There are always our family members' doa n mine behind u....
5 As InsyaAllah...
Luv u....
Abang doakan awak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails