Khamis, 10 Mac 2011

Aku cinta kepadamu... Sungguh aku tak tipu...


Aku rindu padamu... sungguh...
Tiada siapa yang tahu... selain Dia... benar... tidakku berdusta...
Sungguh.... aku amat mencintaimu... tiada bandingannya....
Tiada gadis yang sempurna di sisiku... melainkan dirimu...
benar... aku tak tipu...

Tiap kali ku jejaki kamarku... hanya dirimu yang ku ingati....
Tiap kali ku ingin lelapkan mataku.... maka dirimu lah yang aku kenangi...
sehingga aku terlelap dibuai mimpi bersamamu....
Pernah beberapa kali... aku hantar mesej kepadamu..
'I luv u.. and always will be...'
dan kau balas... 'tq'...

Tidak pernah kau balasi mesejku... dengan mengatakan.... kau jua mencintai diriku...
tapi jauh di dalam hatiku... kau sangat menyayangi diriku... tidak perlu kau luahkan...
cintamu kepadaku... kerana cintamu... amat tulus bagiku....
terima kasih wahai gadisku... aku amat mencintaimu...



Sunnguh... tiap kali ku pandang gadis-gadis di kuliyyah....
hanya wajahmu yang ku lihat....
Tatkala aku memasuki pustaka....
maka muka-muka mu lah yang mengaburi pandangan ku...
Tiada syak lagi... cintaku hanya untukmu....

Bila orang panggilku gila... kerana selalu mengingati mu... aku kata setia...
Bila orang kata aku berangan... ku kata ianya impian....
Bila orang kata ini adalah dusta... ku kata ia benar belaka...
Bila orang kata semua ini sementara... ku bangkang tidak.. ini adalah selama-lamanya...

Hanya kamu yang aku rindu... setiap masa... setiap waktu...
Aku ingin sentiasa bersamamu... sungguh tidakku tipu....
Hanya dirimu yang selalu ku ingati... hingga aku mati...
Tiada siapa dapat menggantikan dirimu... wahai dewi hatiku...

Hanya kamu yang aku cinta...
Hanya kamu yang aku rindu...
Hanya denganmu akanku setia...
Hanya dirimu didalam hidupku...

Aku cinta kepadamu... Aku rindu berada disisimu...
Tidak akan cintaku ini kepada yang lain...
Hanya kamu sentiasa di hatiku...
Sungguh aku tak tipu...
Wahai ibuku... aku sayang padamu...
Sampai ke akhir hayatku....
Sungguh... aku sayang padamu...
Tidak pernah ku tipu...
Sayangmu... rindumu... selalu...
wahai gadisku....
I luv u....

aku sayang padamu... sungguh aku tak tipu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails