Khamis, 24 Mac 2011

I'm off....

Back up... ggrrr... Hehe... Im off for awhile....


Assalamualaikum.... Im so so sory....
that i should off for awhile....
from updating my blog....
bcoz my exam is just around the corner....
this are the detail :

APRIL:
2nd :Islamic Civilization
7th : Management
11th : Microeconomics
12th: Accounting
13th : Statistics
14th : Mathemathics

So, i really2 hope all of ur doa..
for my final exam for this sem...
wish me luck...
n I pray too for my frenz here... n wherever...
As long as we are related.. or not related as well...



N hope that u enjoy my blog...
I'll off starting from now... till the evening off 14th april...
N plzz read my last updated short story...
An introduction about... 'Jika ini takdir kita...'
i'll update it after my exam k...
sory guys....

Ok guys... Let's us pray to Allah a lot...
bcoz only from Him we ask for...
n I wish all my frenz the best of luck in ur final exam...
May Allah bless all of u....
Pray for me too...

Lastly... Plzz forgive me... is there any mistake that i've done towards u...
my parents... family... frens... n muslims n muslimah... n non-muslims as well...
I'll always miss u...
Hope we still can meet after this 14th...
Tq for everythg....
n sory for sumthg...

I WISH ALL MY FRENZ THE BEST OF LUCK IN UR FINAL EXAM... GUD LUCK GUYS....

haha... dun be like her above....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails