Selasa, 26 Julai 2011

Hari Hiburan Islam....


Sebelum aku start mencoret untuk sekian lamanya...
Aku nak promote kat korang semua pasal HAI...
short form for HARI HIBURAN ISLAM....

Aku pun tak tau sangat pasal event nie pasal apa...
tapi yang aku tau... Ade satu talk... yang bertajuk 'Bicara Selebriti'...
Menampilkan Wardina... aku memang suke care wanita nie...
sebab hari tu die pernah menegur artis-artis Malaysia...
tentang pemakaian... adab pergaulan dan juga percakapan artis-artis Tanahair nie...
Btul r ape yang die cakap... Berapa orang artis je kat Malaysia nie macam Dato' Siti...
Hmmm... takpela... Moga-moga lebih ramai lagi artis-artis Malaysia nie bertaubat..
InsyaAllah...

Pastu.. seorang lagi panel adalah Sham Kamikaze...
Aku pun minat jugak kat die... sebabnye dari seorang artis rock...
Die membuktikan bahawa die boleh berubah....
Jadi apalah lagi dengan kite yang biase-biase nie...

Jadi apa lagi... Jom r kite pergi talk nie...
Hari Sabtu... 30 Julai nie....
Moga-moga... apa-apa pengalaman yang diorg ceritakan nanti...
dapat memberi kesedaran kepada kita bahawasanya...
keseronokan di dunia ini hanyalah sementara...
dan yang hakiki hanyalah kecintaan kepada Yang Esa....
InsyaAllah....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails