Jumaat, 2 September 2011

Selamat Hari Raya 1432 H....

Bedebooooommmmmmmmm!!!!!!!
hahaha... lame ak mghilangkan.....
adekah aku sakit?? owh... skit tu bnd biase je... haha....
sbenanye hati nie yang sakit....
apabila dilukai oleh seseorg... hahahha....
sapekah org itu?? korg tggu r smpai mati....
konpem xkan tau pny... sbb skit hati ng diri sdri... hahahha...,
xde r.... sbenanye sblum pose ritu...
ak n adik bradik ade mrancang nk mnjual kat bazaar ramadhan...
jd sbuk r sdikit... Pastu bile dah blan pose...
Lagi r ltey bile kna mniaga kat bazaar tu...
jd xde mase nk update blog....
campur plak dgn sfat malasku ini.... hahaha....

Dan skrg nie baru ade mase nk update blog.... wiiiii...
tibe2 bile da slesai pose.... sume spirit dtg....
hahaha.... harap2 jgn r macam hangat2 taik itik kan... hahaha.....
Hmmmm.... sume azam datang.... nk blaja sggh2 r...
xnk da dating2 nie... aik... dating?? mcm pernah plak kan... heee....
Jd InsyaAllah... sgala impian akn dmakbulkan olehNya... percayalah... heee...

ok... Kat sini ak nak ucapkan... Selamat Hari Raya...
Maaf Zahir Batin.... maaf sgt2... sbb aku nie insan biase saje...
Jd mmg ade wat salah.... dan mgkin akan mngulanginye....
Maafkanlah aku... dan korg xyah mtak2 maaf ng aku...
sbb korg mmg xde salah ng aku....
Kalau ade pn... xperlu dperbesar2kan... aku da maafkan....
sapelah aku nie nak mghukum2 manusia jgak kan...
Biarlah Allah buat keje die.... aku buat keje aku sbg hambaNya....

Kat sini jgak ak nk ucapkan Slamat hari raya dan maaf zahir batin...
kpd ummi dan abah aku... along, angah, abg lang, abg teh, daus, faten, abg wan, faiq n syifa'...
Kpd cikgu2 aku kat pra skolah... pastu ckgu2 aku kat tadika...
skolah rendah dr darjah 1 smpai 6...
Pastu... ustaz2 tahfiz aku y mnddik jiwa ini.... dr tgktn 1 smpai tgkatan 5....
pensyarah2 aku kat cfs Pj... pensyarah2 kat Gombak....
staff2 y mgenali dri nie time jd Fscc dlu....
dan sume kawan2, teman2... dr aku umur stahun jagung... smpai r umur 22 tahun nie....
dan sape2 r y mgenali aku nie...
Slamat hari raye skali lg.... moga2 kite dpt berjmpa lg...
Skirenya bkan ddunia.... I'Allah d syurga nanti... Amiinn....

Ok r kawan2... sape2 nak dtg rmah aku.... datang r...
tp taun nie xbuat open house r... lgpn raye ke5 ak da kna masuk u da...
sbb aku jd comite for taaruf... heee.... lame xbuat keje2 gini...
Ye r... plan aku nye... taun nie adelah last ak nk aktif2 nie... sbb aku pn nk fokus stdy jgak...
bkan mksd aku skrg xleh fokus stdy.... boleh je....
cume bile kite dah jd 3rd year or 4th year nie...
we've to concentrate more on our stdy.... so that...
we can be more ready when there is a really unpredictable thing happen in future....

Okla fren... gue chow dlu k...
Assalamualaikum....

Selamat Hari Rayeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails