Khamis, 29 September 2011

Family Gathering...


assalamuaalaikum.... Alhamdulillah... dpt lg mencoret kali ini...
wlaupun da berbulu x update blog... eh, dah berbulu plak... dah berblan xupdate...
Nak ckp sbuk x jgak... tp y semestinye... sbb malas r... heee...

Ok 2 mggu lpas... ak hepi sgt.. sbb mak bpak ak dtg gatherg kat kl...
family gathering.... heee... pdhal br lpas raye...
kighe nie gathering hny kluarga ak je...
ktorg p alamanda... main bowling.... best giler... heee...
tp y plg best... apabla juaranye... adalah ak... hahaha....

Mule2 men ak dpt no 2.... skali lg men ak dpt no 1.. tp seri dgn abg ipar ak...
jd dlm pgiraan ak sdr.. akulah juaranye... hahahha....
Best bile tgk bpak ak bersggh men... heee...
maklum r... xpernah main ng anak2....
mak ak plak sbuk mnjga cucu2 nye.... heee....
Bile dah dlm umur 22 nie.... bnd y plg berhrga dlm hdup ak adlh ble dpt tgk mak bpak aku suke... wlaupun sketika... sbb dlu time kecik2... diorg y layan kite...
jd bile da bsar nie... mmg patut r kite sbg anak blas balik ape y diorg buat....

Y plg lawak skali adalah anak sedara ak...
bole boling tu die golek... tp xsmpai pn hjg... mest berhenti d tgh jalan...
tp die asyik lompat2 tanda gembira sbb die tgk atuk n bapak sdara die nie asyik lompat2 je...
Pastu bile bola tu berenti kat tgh.... maka ktorg y baling bola sbijik ag...
bia bola tu bergerak... nasib baik jalan.... heee...

This was one of my best time with my family....
Thank God bcoz gave us this opportunity....
I dont think that one every single of this family has their own family...
We can gather like this...
But I really hope that Allah gives that opportunity....
As we love one another bcoz of Him....

~My memorial~

tu adik ak tgh nk baling bola....

bapak ak tgh bersiap nk baling bola....

sume tgh bimbg tkut kalah ng aku... hahaha....

sume tergamam bile aku buat strike... hahahaha....

y sorg tu mmg susah nk senyum...

Alamak... xnampak.... xleh nk buktikan ak mng.... hahahaha...

Itu die akak ak tgh suke...

Eleh... mcm strike plak...

My mom n anak sedare ak... ish y sorg tu... mmg susah nk senyum... heee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails