Isnin, 6 Disember 2010

hAppY aNNiverSary...


Assalamualaikum....
hr nie rase bdeba sket2... sbb kjap ag rslt kluar....
tp aku xksah pn... dah buat y trbaik... jd tawakkal r plak....
hhhhmmmm.... dr dlu ag... rmah aku nie ade wireless... tp...
ktorg sume xtau die pny paswrd....
usaha pny usaha... dpt gak tahu... aku call operator... baik giler operator tm net tuh...
mule2 pompuan... baik sgt2... then... kali kedue tuh....
org laki... rupe2nye... laki nih... lbeh baik n pnyayang ag r....
hehehehe... kaum hawa jgn mrah... kikiki....
baik r due2 nye... syukur aku dpt ckap ng org gitu....
so kat sini aku nk time kasih r kat due org operator tm net tuh... tq2...
nk tny nama... tgh rakam kan... naty xpsal2 aku plak y d aggap gatai... huhu...

Skrang nih... dok kat rmah nih... kat mane2 pn bleh on9... dlm blik....
kat dapur... ceh mcm r aku masak... hikhik... dlm toilet... hehehe... kat mane2 r....
pastu kat rmah aku skang ade nnek n spupu aku... org neg 9....
best r dok ng kluarge nie... lbey2 ag y lame da xjmpe.....
pastu msak2 best2... nyamnyam... aku dah gmuk r skrang nih....
tp xpe... msuk u naty... exrcise blik... men tenis... xpn swmmg... xpn voleyball...
owh tu tige2 tuh mmg kesukaan aku r... aku mnat men bnd gune tgn je...
gune kaki nih aku kureng sket... mklm r kaki bngku... hikhikhik....

haaaaa... sbelum aku lupe kang... spt biase....
nk suh korg jeles kan... hikhik... nk imbas balik sket...
dlu time 19th bday aku.. kwan2 aku celebrate... bestttttttt....
pastu time 20th.... dpt kad raye y plg bsar... xprnah ag dpt kad n pujian y bsar2 jgak... hehe...
then... Alhamdulillah... taun nie... my 21st... aku dpt hadiah plak....
aku dpt kasut... hihihi... from my beloved mom...
dpt jam n spek... from my brother...
perfume dr my 2nd sister....
dpt kek coklat dr my 1st sister....
hehehe.... brsyukur sgt....
sejak msuk uia nih... aku tgk... rezki makin murah....
Alhamdulillah... aku hrap2 r... makin lame makin murah....
wah2... mane r tau naty... ade org dtg merisik ke... hahahha....

hepi aniversary.... mom n dad...

tp ape2 pn.... sume bnd nih xkn aku dpt....
skirenye... sbuah pertemuan.... romeo n juliet... xbrtmu... 30thn lalu...
iaitu pertemuan antra mak bapak aku....
y shgga ke pernikahn... n I'Allah... hgga ke syurga....
aku brsyukur... sbb dpt mak bapk... mcm mak bapak aku...
aku hrp sgt2... sume sfat2 mahmudh mak bapak aku... trun kat aku...
n mane2 y xbaik tuh... aku cube jauhkan dr trun kat aku....
n aku pn hrap... aku dpt jd suami n ayah... better than my father's done to my family...
I'Allah... aku cube jd mcm nabi....
n aku jugak hrap... istri aku sek sok... mcm mak aku....
bg aku.. xde org as gud as my mom...
mak bapak aku jga aku....
bkan jg aku spaya shat luarn saje...
tp diorg bg kat aku... y aku pn xtau adekah aku dpt bg kat ank2 aku naty...
dr kecik diorg xprnah tggal aku.... n skrang pn aku xnk berpsah ng diorg....
then... diorg hntr aku g skolah... y mane wat aku jd pndai mcm skrang....
lpas tu... diorg hntr aku skolah tahfiz... y mane.... nabi ckap...
'akan ku tgglkan kpd mu 2 prkara... y mane skirenye kamu brpgg kpd due2 nih...
kamu xkn ssat smpai bile2... iaitu... Quran n Sunnah...'
diorg hntr aku kat skolah tahfiz... y mane buat aku knal...
Allah n nabi....

Sbb diorg hntr aku kat skolah tu r...
smpai skrang... Alhamdulillah... bile nk wat bnd2 xbaik....
aku akn pk... sbb mak bapak aku dah bg aku 'agama' y mantp....
of course dgn izn Allah....



Pastu... bile aku nk msuk uia....diorg support....
xksah r arktek ni kna gune duit byk mane pn....
diorg xksah.... y aku prasan mak bapak aku nih...
bile adik bradik aku mtak duit.... diorg xprnah ckap xde duit....
diorg akn usaha jgak... kalau xde pn... mesti diorg ckap xdraw duit ag...

Aku slalu gak tny dri nie....
adekah time aku bsar2 sek sok... aku dpt blas balik ape diorg wat kat aku...
dpt ke aku bli baju y mahal2 tuk diorg....
dpt xbile kos hspital diorg sek sok... aku byar tnpa brhutg ng sape2....
bleh ke aku... belikn diorg mknn tiap2 hr... mcm diorg wat slalu wat kat aku...
kdg2 sdey... bile aku pn xykin... boleh ke aku blas balik jasa diorg....
aku cube... to do my bst.... for them....
I'Allah... kalau dah keje sek sok... aku nk bwak diorg p umrah....

HAPPY ANNIVERSARY
to my beloved.. ummi n abah...
Noor Azidah... n Mohd Salihuddin.....
I'll be always loving u... till 4ever....
what can i say.... thanx so much... 4 being my parent.. n being e best couple ever...
im proud to be one of ur children... I luv both of u....
apologise... for evrythg... that i've done wrong towards both of u....
Jazakallahu khairan jaza'....
I'Allah... kasihku kpd mu... tiada pghjungnya....
ku hrap... dpt kite brtmu... skeluarga.... d pntu syurga....
INSYAALLAH....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails