Rabu, 15 Disember 2010

pot pet.. pot pet sket....

assalamualaikum.. pmbuke bicare...
guano?? shat x korg... adib alhamdulillah...
supo skalo... shat benar2 nah...
spt y tau oleh bdak2 uia....
mggu nie ade r 1st week blaja....
as usual r... byk bnd kna buat...
especially for add/ drop subject....
plg ssah nk buat ble geng2 senior nie... die amik sbjek university requrmnt nie...
time2 da nk hbs blaja da... jd kesian r kat kami nie kan....
bdak2 baru nk blaja....

Bile stat blaja nie.... azam baru dtg kan....
lbeh2 lg bile dok ng bdak2 y da mntap basicnye...
kite nie bdak baru blaja.... jd kna double decker r sket usaha tu....
pastu nie da stat sem baru....
maka jmpe r geng2 junior dlu....
g makan skali ng diorg....
kdg2 jmpe kat masjid... best kowt....

owh... best blaja sama2 nie...

pastu ade trdgr cite y uia cuti 5 blan kowt lpas hbs sem nie...
wwwwuuuuuuuuyyyyyyyoooo!!!!!...
dahsyat2... naty esok keje2.. lmbat ag nk dpt cuti 5 blan...
smggu pn mustahil....
pastu hbs dtg dlam kpala.... ape nk wat kan time cuti 5 blan tuh....
ade org ckap.... 'weyh... ko masuk imam mude r...'
kakakka... muke imam kah aku nie...
prangai pn xmlambgkan bdak2 baik...
apetah lg nk jd imam... imam mude plak tuu.... kuikuikui....
pastu trpk plak nk masuk amazg race ng kwan...
kwan pn dok ajak... 'weyh jom r... kite geng...'
kikkikiki... msalahnye.. dlm amazg race tuh...
mcamane geng2 pompuan die pakai... adoi2 seksi2...
terggat iman d dada... hehehehe...
pastu naty kalau diorg suh mkan kala jengkg ke... ular ke...
xpasal2 trik dri... baik tarik dri awl2 lg... huhuhuhu...

ade jgak trpk nak keje... maklum r... org mude...
time blaja nk sgt r keje... tp bile keje sek sok... btape rndunye time blaja nie...
huhuhu... tp kalau nk keje... jgn hrap bpak aku bg lmpu hjau....
kalau nk p buat projek ng kawn2... kbykan kawn2 lama aku still kat msr ag...
kalau y ade kat mlysia nie... sume dah keje...
tp pape pn... tjuan mak bpak aku hntr dtg uia nie blaja...
jd aku kna r blaja sggh2... xyah r nk pk nak wat ape ag kan...
buat bnd y bleh buatkan diorg hepi... kan2??

Mule2 plih lctrr kat sini pn...
org ckap avoid from taking foreign lectrr....
ramai senior ckap kalau lctrr melayu nie....
die lbeh pmurah r rather than e other side....
biase r... org mlayu nie baik... baik dr segi sume aspek....
hehehehe... lbey2 plak pujinye... bngga kowt jd org mlayu....

Hari nie... adik aku y SPM tu da hbs exm...
hoho... mmg mrdeka sakan r die... die plak jnis suke cmpur ng org kmpung...
y plik nye... die nie mmg rapat r ng org tue2... ng bdak2 mude kurg...
elok jgak... trjga sket die pny prangai... solat pn trjga....
Die nie agak mnje r dgn aku... mane xnye...
satu2nye adik laki aku... pastu dlm famili aku....
aku r y plg tue y still blaja... org len sume da keje....
xde mase sgt kat rmah... tggal die, aku... adik pompuan aku n mak aku...
ktorg nie mmg slalu r dok tgk tv skali...
bapak aku plak sbuk keje... jd xdpt join ktorg...

owh best die... da mrdeka....

Hari nie jgak... adik aku y bongsu tu... dpt interview kat MRSM...
die nk masuk MRSM ulul-albab... wah2...
mak aku mmg harp sgt2 die dpt masuk situ...
mak aku citer... ramai giler org dtg... 900 lbeh candidates....
tp die nak 120 org je... mak aku mcm biase r....
mesti risau sket2... dpt x adik aku tu...
bg aku... kite da usahakan... biar Allah jela y buat y lbeh2 tu...
skrang nie... kite doa r y trbaik utk die....

masuk mrsm pn ade intervw ke?? huhu...

Alhamdulillah... aku brsyukr sgt...
sbb skrang nie... prmulaan aku nk blaja nie senang...
everyhtg as my wish... n dpt lctrr baik2.....
aku hrp y adik aku due org tu dpt ape y diorg hrapkan... spt ape y aku dpt....
moga2 diorg dpt jd anak y soleh n solehah n lbey baik dr aku....
ok stakat tu r dlu....
mlm td kwan aku jmpe aku... tny ko xpose ke??
aku plik r.... pose mendenye hr rabu...
die pn ckp... 'hr nie 9 muharram r...'
owh... xku prasan... adoi2...
jd korg pose x esok??
esok da 10 muharram... kalau korg xpose...
korg pose taun dpan k... byk pahala dpt pose 10 mhrm nie...
k r... jmpe ag... assalamualaikum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails