Isnin, 20 Jun 2011

Birthday foollll... haha...


Haha... kali nie smbut bday kawan ak...
y slalu dduk ng ak....
tiap kali g mkn... mkn bersma... haha...
men tenis pn bersma...
tdur pn kdg2 bersma... hahhaa... tak2.. gurau je....

Ok... kwan ak nie name die reza....
Die kos engin... dlu2.. ktorg xrpt pn... mmg klau jmpe... mcm nk xnk je tgk muke msg2...
tp bile dah dok same negri... bile die puas... die p jln rmah ak...
pastu... sjak tu ktorg pn jd rpt r...

Hmm... pastu si mamat nie... Die mcm mghrpkan ak n kwn2 ak tau r bday die da dkt...
tp ktorg wat bodo je... heee... Pastu nk d jdkan citer r...
Mlm sblum bday die tu... dlm pkul 1130... ktorg p cafe...
kononnye nk mkan... haha.. pastu skali geng2 ak nie lmbt plk...
pastu si reza nie pn bgtau r kwan ak, syahril y bday die ari nie...
hahaha... die igt ktorg lupe... pdhl ktorg wat2 lupe....
bile die ckp... ktorg pn buat2... 'owh... bday ko ke ari nie...' haha...

Pastu d pndekn citer... ktorg nek due kete....
pastu krete kwan ak y dpan ak nie wat2 rosak time nek bkit kat convest hill...
pastu... si reza nie bajet pndai r plak... p tgk enjin kononnye...
skali ktorg dtg rmai2... siram die ng air, tepung n smestinye tlur...
hahha.... pastu ktorg nek kete.. tggl die sorg2 jln kaki blik mahallah... hahaha..
amat sdeh bday boy time tu....

yg tgh tu r reza... kiri tu plak syahril si prancg sgale2nye

Tp ade y lg sdey... kwan ak, syahril tu... mase ktorg lari...
die trjatuh dlm lgkg... hahaha.... boleh plak....
nmpaknye Allah itu Maha Adil... heee... trus blas...
Pastu ktorg nek kete... n blik mahallah....
jln r kaki sorg2 kwn ak nie... haha...
tp smpai skerat jln ak sian tgk die...
jd ak pn jln r kaki ng die... hahaha...

huhu... mmg best r bile wat camnie kat org...
especially bile org bg kat ak keje y plg best... balg tlur...
dlu time kat PJ pn ak baling tlur kat kwn ak nie...
mmg tpat kene ats muke die... n on the spot... die trus muntah dpan blik... haha....

Pape pn... ak mtak maaf kpd kwn2 ak y pernh ak blg tlur itu...
hahaha... ssgghnye mgenakn org itu amat best...
Ok r.. kpd kwan kenik ku... reza... hepi bday...
Moge2 Allah sntiase mmberkati khidupan mu... dunia n d alam sana...
n maaf ats pmbalgn tlur d ats kpala mu itu... haha...
ok.. see u...
hmm sape ag ek y bday dkat2 nie?? hee...

Haa.. lupe nk bgtau... I'Allah lpas final exam naty...
ak ade wat citer baru....
korg bace k... tjuk die...
'Aku bukan si malin kundang....'
hope u'll enjoy then...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails