Ahad, 3 Februari 2013

Aku kembali....

Salam....

Aduss... lama giler aku tak update blog aku... Al-maklumlah 'bajet' bz... hahaha.... First of all... ape kabar orang kampung?? Harap2 korang shat k. Aku kat rumah nie mmg shat lg bertmbh gemuk r. Heee. I'Allah bile p uia kembali r dgn diet seimbang ( laa sgt) aku tu.

Secondly, aku nak mtak maaf ng sume orang sbb lame x update. Sebenanye macam mls dah. Heee... Nampak tak alasan die, bkn bz sgt, tp sbb mls. Heee. Tapi sbb ade orang suh aku kembali tulis blog dan aku rase ak kna kembali berblog. Nie sbb dulu ak start nak berblog nie sbb bile hati nie rase nak dicintai atau mencintai, maka cara aku tak nak layan jiwa aku tu, ak berblog r.... Maka aku akan rase relax dan tenang.... Jadi nak dipendekkan cerita, perasaan tu datang balik... Adoiyai... So, aku kembali berblog r... Pape pun harap korg kembali suke r ng coretan dan bebelan aku yang tak berapa sedap nie... Anyway tq for some of you that gave me support to write again. Tq...

let we start again... buka buku baru... heee...

Thirdly, sekadar nak update, ritu dapat result, Alhamdulillah... Mule2 tgk mcm xberapa bes je bile aku tgk... Tp bile ummi dan abah tahu, diorg happy.. Aku pun... Ok fine, mak bapak aku suka kighe dah ok r bg ak... Heee... Pape pn Alhamdulillah... Kighe last sem is not the worst sem for me... Heee....

Forthly, esok aku nak blk uia dah.... Kembali utk berjuang... Bila bace ksh adik Hajar ritu... kembali smgt nak blaja dan berjuang d jln Allah... Amin2... Moga2 nie bkn lg 'hangat2 tahi ayamas'... Heee.... Esok akn bertolak ng nenek ak... Aku akn drive sorang2... Huuuu... Xde mslh... Hero biasa berseorangan... Haha.. Bajet hero...

Lastly... sekadar nak bagi tau... I'Allah aku kembali nak menulis cerita... mcm sblm2 nie... Heee.... I'Allah r sape yang jns jiwang2 tu... bleh r bace blog aku blik... Heee....

Ok r... esok pg nak drive... dlm pkul 930 pg camtu aku bertolak dr kelantan.... So, I need some rest due to today i went to a few places... Rmh kawan kawen (ak bila?? ), dating ng ummi kat supermarket dan dating ng abah kat rumah kawan die... Heeee.... Ok r...

Again, Im sorry for not updating this blog.... n tq for ur support.. May Allah bless all of us and always give me spirit to update this blog for the sake of Islam and others... Tq... Nite... Assalamualaikum...


See u later....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails