Ahad, 17 Februari 2013

Family Gathering

Assalamualaikum, semalam ktorang satu famili buat makan2 sket...  heee... ktorg sekeluarga jee.... Abg aku due org tu xde... sorg still kje xleh cuti dan sorg lg br btolak hr nie...

Hajatnye nak upload gmbr byk2 sket... tp sbb nie famili gathering.. so byk gmbr xbrape appropriate utk tayangkan kat sini... faham2 r... same2 famili nie kan...

Santapan yang sedikit hangit... tp tibai je la... heee....


Aku bersyukur sgt sbb adik beradik aku, sume main peranan masing2... kalau nak buat mkn2 sket mak bapak aku xlteh sgt r... sbb ktorg plak y serve diorg.... Bgitulah, kite sbg anak nie mmg kna berbakti kpd mak bapak kite... xksah r mak ayah kite tu xbrape ok ke... kte kna bersyukur sbb diorg sudi jga kite smpai kite bsar.... Bila kita dah bsar nie masa kite plak utk balas jasa mak ayah kita... Allah berfirman :



Jadi sama2lah kita berusaha untuk menjadi anak yang soleh... Igt syurga itu d bwh telapak kaki ibu... Bila dah besar nie, mmbuat mreka gembira akan mmbuat kita gmbira jgak kn... kita akan rase nikmat bile apa yang kite buat menggembirakan ibu atau ayah kita....

Family gathering nie satu care r kluarga aku nak rapatkn hbgn satu sama len... lbeh2 lagi sume dah bsar and dah ada dan bakal ada kluarga msg2... Heee... N buat due org abg aku dan akak ipar aku... melepas r korg sbb xjoin family gathering nie... heee....

Ok guys... jumpa lgi....





 Sebelah kighi nie nenek sbelah bapak aku.. sbelah kanan tu akak aku ng bdak y kna rasuah utk bli eskrem... klau x xnknye die nk amik gmbr....
Nie gambor brsma bdak y kna paksa... muka mcm desperate je... ak je snyum... heee....


Satay... nie favorite nieee... heee....



Nyam.. nyam... nyam... bihun tu ak y buat... bajet... heee...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails