Ahad, 1 Ogos 2010

Aku janji..... Takkanku ulangi.....

Aku janji....
akan sentiasa bersamamu....
akan sentiasa menemanimu...
senantiasa menjagamu....
sentiasa berdoa untukmu....
kepadaNya...

Aku janji....
walaupun bintang itu tinggi melangit....
akan ku gapai untukmu....
walaupun mutiara itu dalam di dasar....
akan ku ambil....
hanya untukmu....

Aku janji....
memberi kebahagiaan....
memberi kasih sayang....
meluangkan masa bersamamu...
walaupun ku sibuk sepanjang hari....

Ku janji....
takkan ku tinggalkanmu lagi...
walaupun di malam hari....
hanya bulan yang menjelma...
ku sanggup menjadi pungguk yang sentiasa menemanimu....

Ku janji....
segala kasih sayang yang kau curahkan kepadaku...
Akan ku balas berlipat ganda....
takkan ku benarkan seekor nyamuk di sisi mu....

Tp...
janji itu...
tidak lagi bermakna....
hanyalah sia-sia bagi ku....
dan juga bagimu...

Kerna....
Kau telah pergi mnggalkan ku....
Tiada lagi orang y menemaniku...

Maafkan ku ibu....
sesungguhnya....
aku sayang kamu.....
aku menyesal...
kerana tidak bersamamu....
sedangkan kau sentiasa bersamaku....
ketika ku kecil....

Aku sibuk...
dengan urusan duniawi....
sedangkan kau...
mendambakan kasih dari seorg anak....

Maafkan ku ibu....
tiada lagi peluang untukku...
Tiadalah guna hidupku ini....
kerana aku tidak menghargai kasihmu...

Ibu....
ampunilah aku....
Ibu...
Ibu....
Aku janji....
Takkanku ulangi....
i luv u mom.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails