Ahad, 1 Ogos 2010

Apsal eyh kau nie plik???

memang plik.....

Aduh2... plik2... eh, eh... xbg salam ag.... Assalamualaikum... apo kabor?? lamo tidak mnulis nie.... hehehe.... Rndu aku x?? mesti korg rndukan.... Aku nie spt biase... xleh nk tdo malam.... Jd aku pn watla keje2 sket2... then on9 r.... time nie internet uia nie laju r.... sbb sume org tido... hikhik...

Ok2... masuk r dlam point aku.... aduh2... sbenanye xnk r ckap pasal bnd nie.... tp aku pk drp aku dok ngutuk ng mulut... biar r aku tulis dlm blog nie... hehehe... skurang2nye xperlu ulang ape y aku ckap....

Sbenanye... macamane ek nak start.... camnie jela... Aku plik r tgk ade org tu nak jadi pompuan... adoi2... Mmg bile dtg Gombak nie... jd culture shock plak aku... sbb kat Pj dulu xjumpe sgt geng mcm nie.... Aku bkan nk kutuk diorg... cume nk bglah pndapat sket.... pasal diorg nie.... huhuhu...

Mule2 aku nak citer r pengalamn aku.... Mase tu aku tgh rush.... sbb klas da nk stat... so aku p r kat moto aku... cpat2 r aku jlan... pastu aku nmpak ade org jlan kat blakang aku.... ek jap... camne aku nmpak org kat blakg aku eyk?? ahhh... pandai2 r korg pk ek... hehehehe... Bile aku smpai kat moto aku.... aku nmpakla mamat nie sdg mencari moto die gak.... Aku nk je tgur die... 'xigt ltak moto ke bro??'... tp die tgh call org... pastu bile die ckap... Ya Allah... pondan rupenye... xjd nk kawan... hahahhaa....

eeeeeee.... xtau nak ckap ape r......

Pastu... aku pernah tgk ade geng2 pondan dok mlepak.... pastu menari-nari.... Ya Allah... ntah pape r korg nie... Allah dah bg 'awang' tu... korg tak nak plak kan.... buang2 jela.... oooopppsss.... censored2... hikhik.... Ade org ckap... jgn kutuk org mcm tu.. naty dpt kat ank kite.... Aku bkan ape.. kalau diorg lembut.... aku trime... mmg aku tahu Allah ada jdkan manusia nie... 'khunsa'... yakni die ada dua2 kemaluan.... itu aku xkisah.... tp nie.. llaki y nak jd pompuan.... pastu bersyahwat kat llaki..... eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... geli giler.... kotor2....

Ckuplah dgn kisah umat2 terdahulu.... Aku xckap aku baik... cume geng2 tak ckup hormon nie.... pk lah... aku dgr geng2 xckup hormon nie pndai.... xkn r xleh nk pk.. mane y baik... mane y bruk... Kalau nk citer pasal kaum nabi Luth... rase kat skolah dulu dah ade blaja agama... Aduyai... Kisah nabi Luth dah famous kot... xkn r xtau kan....

x teringin nk ada keluarga ke??? plik2....

Pastu y plik nye kan... kalau kite tgk mat saleh la kan... Diorg pn ade jgak geng2 mcm nie... y d paggl 'gay'... tp diorg xdelah nak jd pompuan sgt.... adoi2.... Kalau tgk mat saleh... ade jgak pendandan rambut y terknal... tp keras je aku tgk.... Cube tgk y mlayu.... kalau pendandan rambut tu... ooooohhh... mmg layu la kan.... kalah rmbut die..... tp konklusinye... gay ke pondan ke... same je kalau bersyahwat sesama jantina... eeeeeee... geli2....

adoih2... ape diorg raba tu??? huhuhu...

Btullah stengah org kate... org melayu nie... mentaliti lemah.... sbb tu org kafir dok attack kite ng pemikiran je.... dan ade jgak org kate... Melayu nie mdah lupe.... tp aku xnk ckap pape r....

Cume nasihat aku utk geng2 tak ckup hormon nie.... Korg mesti kata kat korg nie... geng ekstrem... sbb kna nasihat ikut step.... Agama Islam nie hikmah... xleh nk tgur dgn mndadak.... TPkan.. korg pn kna tgk jgak.... jgn pandang sbelah mata.... Jgn kata org y mnegur korg nie plak ekstrem... sdgkan org y slalu berlembut pn dikira ekstrem jgak... Paham x??

ok camnie r... kalau ade sorg tu die xpndai bace Quran.... Pastu ustaz die mrah die dpan org ramai... Pastu org kate ustaz tu ekstrem sbb xberhikmah dlm berdakwah.... tp kite LUPA... btulkan kata Dr M... kite lupe... y bdak td tu pn di kire ekstrem... sbb die xblaja Al-Quran.... Die lupe ke die Islam... xmalu ke dah tue... tp Quran xpndai bace.... Jd... jgn kate org ekstrem... sdgkan kite pn ekstrem jgak... Jd sape y xekstrem... Mreka adalah org y berilmu dan beramal... bkannye tahu tp xbuat.... dan bkannye org y buat.. tp xtahu knape die buat bnd tu....

gay ooo gay....

Utk geng2 y xckup hormon.... malulah kpd diri tu... esok2 korg mesti nk ada anak.... pk lah... malu ank korg... ade due org mak... huhuhu.... Walaupn korg sume geng2 pandai... tp bg aku... biarlah aku xsepandai korg... asalkan bermaruah.....

Korg kna igt... Allah melaknat org llaki y mrupai wanita.... jd korg staraf ng penzina dgn binatg.... tu nabi ckap k... bkan aku.... Serius... aku bkan nk anti korg.... tp sbenanye... geng2 yang xckup hormon nie lah y mnjatuhkan agama Islam tu... sbb dilaknati Allah....

bacelah... org kafir pn tau.... xknlah kite nk buat2 xtahu.....

Oklah... aku xnk ckap byk2... xnk mengotori blog aku nie dgn tajuk 'orang xckup hormon'... hehehehe.... cume... jdlah llaki... Kalau tgk kat China... Parents kna ada sorg ank je... pastu sume nk ank laki... sbb seng nk jg sume... Korg tnylah mak bpak korg tu... mane lbeh sng nk jage... anak laki ke anak pompuan.... Aku nie bersyukur sgt dpt jd laki.... Xde cuti2 tiap2 bulan... hehehe.... pastu kalau p mane2 xperlu takut pn... walaupn jln sorg2.... Pastu pakai baju senang... ntah... bg aku bile jd laki nie... inilah terbaik untukku... n y palg best... dpt kawen 4... hahahhaa.... dan y plg ultimate best... sek sok dpt ade famili... n kite akn jd suami n ayah.... dlm mase same... seorg ank llaki... menantu llaki.. pkerja llaki... abg n adik llaki.... wah... best2....

I'm proud to be man.... so, y not u???

*nak mtak maaf sgt2 kalau terasa...
sbb bahasa tu amat kasar sket...
hehehe....
aku just nk kite sume pk....
mane baik n bruknye sblum terlmbat...
dan aku xmaksdkan kpd llaki lembut...
y aku maksdkan adalah geng2 pondan...
y mana diorg nie llaki sejati....
tp nk jd pompuan....
ampun maaf.....

1 ulasan:

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails