Isnin, 18 Oktober 2010

Kata2.. y terkata-kata..

Assalamualaikum....
sihat sume??? da mandi lum??
huhuhu...
sori lagi.... dah lame mnggalkan blog nie sorg2...
hehehehe... tp pape pn....
skrang nie musim nk hbs sem...
jd paham2 lah...
asgnment...
kuiz...
exam...
tu sume da dkat... jd byklah mase habis kat bnd2 nie....

da mandi lum?? nah masuk r dlm blik air nie... cantik r design die??

Ok... Sbenanye hujung mggu ritu...
igtkan nk balik Klantan...
maklum r... da rndu kat mak bpak sgt2...
tp xjd plak sbb akak aku xjd balik....
jd terpksa lah mmndam kerinduan lagi...
huhuhu... tp xpe...
hujung mggu ritu...
aku balik rmah akak aku kat putrajaya...
alang2 nk jmpe bapak aku kat KLIA...
sbb die nk p oversea....
Casablanca, Morocco...
trip dgn syarikat takaful die...
mak aku xikut.. sbb adik aku sorg tu SPM taun nie...
kna r jage... same mcm aku dulu...

Mase aku smpai kat rmah aku...
smpai2... mcm biase r...
hepi r jumpe famili...
skali tgk anak sdara aku tu mcm pasif smacm je...
pastu die dtg kat aku nk dukung...
skali dukung... Ya Allah...
panasnye bdan die...
demam rupenye....
slalunye dtg rmah die.... byk r plak mulut die...
kali nie senyap je... lteh je nmpak die...

demam... sian die...

Kat rmah akak aku tu...
ktorg makan mee kari...
kak ngah aku wat....
aku tolong sket2 je....
best kowt... lame xmkan maknn y kluarge kite wat....
ye r... sek sok mkn mkanan bini plak wat...
hahahha... jd skrang nie... mkn r puas2 mknn org len...
sek sok xmkn makann bini wat... mrajuk la plak die kan... huhuhu....

Mase dok kat rmah akak aku tu...
Aku tgk abg ipar aku tu cek ank sdare aku...
wah... rupe2 nye kat rmah tu mmg mcm klinik r....
hahha.. siap bnd y cek darah tu pn ade... huhuhu....
mmg bgus r diorg nie... concern about healthy...

Casablanca, Morocco....

Aku.. bile balik rmah akak aku ke.. klantan ke...
mmg kdg2 tu dok ngurut2 r mak aku ke...
akak aku ke... biase r kan...
da xde bnd nk wat kat rmah....
mase aku urut kaki akak aku tu....
dlm 10 mnt camtu...
die suh aku brenti...
pastu die ckap...
'ckup r.. lenguh nie xleh layan sgt.... baru hilg lenguh nye'
time tu aku terpkir r...
btul r kan... kdg2 aku blaja... lteh...
mmg ltey... xleh nk ckap r ltey...
smpai aku pernh dtg lmbat utk presentation...
then lcterure tu kighe aku xdtg...
walaupn aku ade berdiri kat dpan tu....
jd ape2 pn... ltey ke blaja nie... jgn layan sgt...
sbb sume bnd tu adalh cabaran....
sgghnya Allah xakn mmberi cabaran kpd seseorg...
kalau seseorg tu xdpt nk hadapinye...
jd sbenanye... kite boleh...
tp kite sdr y ckap kite xleh...

N... y aku prasan...
bile kite dok ng famili nie....
InsyaAllah... tension time study hilang...
mmg itu lah hikmah y Allah bg dlm berkeluarga...
Pastu bile kite dlm berkawan...
jdlah org y slalu org suke....
jgn sbb kite... org lain jd tension...
org lain jd hntar keje lmbat...
as an human being..
we should respect each other...
then InsyaAllah.. we'll respect by others too...



tu je r y aku nk ckap...
skrang nie tgh nk pk citer ape plak aku nk bg korg bace...
dah ade idea dah....
tajuk die 'awak... awak... awak...'
cume ade r sket2 ag... naty aku post k...
n aku nk pos citer aku due mggu lpas...
y mane aku n beberape kawan aku...
tdo kat rmah mak cik kawan aku...
time tu best r.. aku amik gmbar diorg tdo...
hahha... k r... naty aku citer lak...
sbb aku tgk kat statistik...
ramai sgt org suke kat post 'friendship'
jd aku akn post byk2 sket pasal frens nie...
InsyaAllah.. see u then...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails