Sabtu, 30 Oktober 2010

Doakan aku.....

Assalamualaikum....
sori kawan2....
n semua org y knal adib nie....
maaf byk2....
lame xmncoret....
sori sgt2....
sbb exam da dkat.....

Maybe nie 1st exam Qs nie...
Jd... culture shock plak....
btul r....
patut r ramai kwn nk tkar kos...
maybe xdpt rentak ag kan....

Kat sini...
adib nk bg tau....
n mtak tlg....
doakan kat adib.... da nk exam nie....
esok stat... byk sgt bnd y kna baca....
jd korg faham2 r....
kalau bnd2 y kna baca nie....
slalu kna revise r....
sbb ktakan manusia....
pelupa katakan.....

Mtak maaf...
sbb xupdate blog....
sori sgt2....
n time kasih sbb sudi bace adib pny post....
ade y bg pujian.... time kasih....
y komen pdas2 pn... i luv u... hahahha...

Adib jgak doakan utk kwn2 y nk exam....
moga2 Allah bersma ng kite....
n buat kawan2 QS tersayang....
same2 r kite tempoh ujian stat esok....
aku stat esok... n ade y stat lusa....
same2 kita doa....
n doa kat aku....
agar ape y aku 'hajat'kan tercapai....
n kalau sem dpan kite jmpe....
maka pnjg umur r maknanye....
n kalau xjmpe sem dpan tu....
sori r k.... maybe jodoh kite smpai sem nie je....
tp pape pn.... kalau ade asgnment....
ajak2 r aku....
xde r rase 'rindu' sgt... hehehhe.....

Oklah guys....
we meet next time....
ade byk citer y nk citer....
tp xterciter2...
hehehhe....
naty adib update k....
sejurus slepas hbs exam....
yakni.... 12 nov....
kikiki....
sayang Allah... sayang adib.... sayang korg....
hehehehe.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails