Selasa, 5 Oktober 2010

Tahniah2!!!

ush2... td tgah usha2 gmbar sket...
pastu tertgok r gambar abg aku...
yang baru graduate beberapa hari lpas....

so.. kat sini....
I wanna wish my abg lang....
congratulations....
bcoz u've already graduated with flying colours...
then... even u've succeed...
u decided to work with dad....
It is so good....
n again... Congrate!!!
May Allah bless u always....
n gud luck in ur work life....
all da best....
n tq very much for all u've done to me...

N here i put some of our memorial pictures....
at CAC IIUM Gombak....












all da best in ur life... here n hereafter...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sedikit Bebelan....

Bismillah...
Assalamualaikum...
Selamat Datang ke Dunia Ilusiku.. 'Warkah Ilusi'...

Apa khabar semua??
Aku buat blog nie mmg utk korang bace...
Jadi kalau korang nak bace...
Bace je la... Hahahaha....

Sorry sebab lama tak update...
Yang rindu kat aku tu...
Aku pun rindu korang.... Hahaha...

Lastly....
Kalau ade yang korang rase berguna dlm blog nie....
Gunalah.... dan sebarkanlah.....
Aku nie insan biase.... yang byk (giler) dosa.....
Aku tak layak jd pendakwah macam kawan2 aku....
Nie je yang aku mampu.....
dan kalau aku ade salah.... komen je....
xdelah aku nak p sepak korang plak kan.....
Nak amik ape2....
cakap kat aku dulu....
sbb takut aku plak ada masalah nanti....
Sume bnda dlm nie adalah hak milik keRAJAan 'warkah ilusi'...

SElaMat BerIlUsi......
dalam 'warkah ilusi'....
moga2 dr diskusi....
mendpat konklusi.....
jdkan ia sbg inspirasi....
d dunia dan ukhrawi....


~= cciiikkuuuu ccaaaak =~ huhuhu....

next please........

Related Posts with Thumbnails